Haluaisitko kehittää sinun ja lapsesi välistä vuorovaikutusta ja oppia puhumaan lapsesi kanssa vaikeistakin tunteista? 
- Voit saada sen aikaan vain 5 minuutin päivittäisellä harjoittelulla

Opi tunne- ja tietoisuustaitoja 
yhdessä lapsesi kanssa 

Uusi Aikuisen ja lapsen yhteinen tietoisuustaitokurssi antaa teille käytännöllisiä työkaluja rauhallisempaan arkeen

Onko arkesi usein pelkkää suorittamista? 


Jokainen perheenjäsen kulkee omalla autopilotillaan aamulla päiväkotiin, kouluun ja töihin, iltapäivällä harrastuksiin. Jossain välissä laitetaan ruokaa, syödään, imuroidaan, täytetään tiskikonetta ja mennään nukkumaan herätäkseen seuraavana aamuna uuteen samanlaiseen päivään.
 
Haluaisit opettaa lapsellesi rauhoittumisen keinoja, mutta huomaat itsekin käyväsi ylikierroksilla. Haluaisit opettaa lastasi käsittelemään vaikeitakin tunteita, mutta huomaat usein siirtäväsi omat tunteesi sivuun tai räjähtäväsi väsyneenä pikkuasioista. Haluaisit tutustua paremmin lapseesi ja parantaa vuorovaikutustanne ja luottamustanne.
 
Tuntuu kuitenkin siltä, että vuorokaudessa ei ole riittävästi aikaa kaikelle. Nipistät niin omasta kuin lapsesikin hyvinvoinnista suorittaessasi elämää, haalit itsellesi yhä enemmän tavoitteita ja velvoitteita, kun pitäisi osata päästää irti. 

Olen kehittänyt Aikuisen ja lapsen yhteisen tietoisuustaitokurssin auttamaan perheitä pysähtymään ja keskittymään hetkeen sekä unohtamaan hetkeksi arjen tehtävälistan.


Moikka, 

Olen Sannis, 35-vuotias äiti, erityisluokanopettaja ja nepsyvalmentaja. Olen työskennellyt vuosia lasten kanssa, jotka tarvitsevat paljon tukea käyttäytymisen ja tunteiden säätelyyn. Olen käynyt lukuisia ja kursseja ja kehitellyt erilaisia menetelmiä ohjata lapsia. 
 
Äitiyslomalta palattuani halusin kokeilla, miltä tuntuisi hyödyntää oppimaani lähes 10 vuoden ajalta vielä laajemmin kuin koululuokassa ja perustin yritykseni SannisShining. Autan erityislapsia ja heidän vanhempiaan tunnistamaan omat vahvuutensa, tuomaan tunteitaan esille sopivilla tavoilla ja löytämään uusia positiivisia keinoja arkeen.
 
Aikuisen ja lapsen yhteisellä mindfulness -kurssilla haluan näyttää, miten pienillä asioilla, jotka vaativat vain 5 minuuttia (tai alle) päivässä voi kehittää perheen vuorovaikutusta ja parantaa jokaisen perheenjäsenen tunnetaitoja huomattavasti.

Jos tunnistat itsesi joistakin seuraavista asioista, tämä kurssi on suunniteltu juuri sinulle:


  • Haluat vahvistaa sinun ja lapsesi vuorovaikutusta ja tunne-yhteyttä.
  • ​Haluat löytää positiivisia keinoja vaikuttaa omiin ja lapsesi (vaikeisiinkin) tunnereaktioihin.
  • ​Koet usein elämäsi olevan liian kiireistä.
  • ​Haluat oppia rentoutumaan paremmin.
  • ​Olet valmis aloittamaan tunne- ja tietoisuustaitojen harjoittelun yhdessä lapsesi kanssa, mutta et tiedä miten.
  • ​Haluat säännöllisen ohjelman ja selkeät ohjeet, joita noudattaa.
  • ​Haluat aloittaa uuden harrastuksen yhdessä lapsesi kanssa, mutta sinulla ei ole aikaa varata siihen tunteja viikossa.
  • ​Olet ajatellut, että mindfulnessista voisi olla hyötyä sinulle ja 4-11 -vuotiaalle lapsellesi.
  • ​Olet itse harjoittanut mindfulnessia, mutta kaipaat apua, miten opettaa sitä myös lapsellesi. 
  • ​Haluat muuten vain tutustua syvemmin tietoisuustaitoihin ja löytää keinoja itsesi ja lapsesi hyvinvointiin.

Tarvitset suunnitelman, joka auttaa sinua rakentamaan vahvan pohjan perheesi hyvinvoinnille… ja joka pysyy vahvana myös vuoden kuluttua!

Olen varma, että tiedät mitä ET halua, esimerkiksi:

  • Vaikeuksia ymmärtää lapsesi tunnereaktioita
  • ​Uupumusta, joka johtuu liiallisesta suorittamisesta
  • ​Ahdistusta taas uudesta velvollisuudesta, joka pitäisi hoitaa
  • ​Haasteita rentoutua, vaikka olet jo aivan väsynyt
  • ​Epävarmuutta siitä, mitä lapsesi ajattelee ja tuntee
  • ​Hermojen kiristystä ja riitoja

Sen sijaan, miltä tuntuisi tällainen elämä:

Sinulla on hyvä itsetuntemus ja osaat sanoittaa omia tunteitasi ja ajatuksiasi rakentavalla tavalla.

Sinulla on hyvä keskusteluyhteys omaan lapseen ja positiivinen tunne siitä, että lapsesi luottaa sinuun ja uskaltaa kertoa sinulle omista tunteistaan

Rentous on palannut arkeesi - Osaat ottaa aikaa kiireisestäkin päivästä rauhoittumiselle.

Sinulla on Itsevarmuutta kieltäytyä niistä menoista ja velvollisuuksista, jotka eivät tue perheesi hyvinvointia.

Osaatte perheenä toimia taidokkaammin stressaavissa tilanteissa - Ei hermoja kiristäviä riitoja puolison tai lasten kanssa

Muun muassa tällaisia asioita kanssani tietoisuustaitoja harjoittaneet lapset ja aikuiset ovat kertoneet:

“Ensin tuntui todella vaikealta, mutta sitten opin rauhoittumaan.”
 
“Minulle tulee rauhallinen olo, kun teen tietoisuustaitoharjoituksia.”
 
“Omat odotukseni lapsen kanssa harjoittelusta ovat pienentyneet, kun olen ymmärtänyt että jo minuutti rauhallista aikaa on lapseltani hyvin. Se vähentää omaa stressiäni.”
 
“En saanut illalla unta ja sitten muistin, että voisin kokeilla hengitysharjoituksia ja se auttoi.”
 
"Mindfulness-harjoitukset tuntuivat ensin niin pahalta, että halusin heittää tuolin ikkunasta ulos, mutta sitten se helpottui.”
 
“Tietoisuustaitoharjoitukset auttavat minua keskittymään paremmin koulutehtäviin”.
 

Mindfuness eli tietoisuustaidot on tutkittu menetelmä, jolla on lukuisia positiivisia vaikutuksia niin lasten kuin aikuistenkin terveyteen ja hyvinvointiin.

Miten tietoisuustaitojen harjoittaminen hyödyttää sinua ja lastasi? Se...
  • Lisää hyvinvointia ja positiivisten tunteiden kokemista
  • Parantaa kykyä rentoutua
  • ​Antaa keinoja toimia taidokkaammin stressaavissa tilanteissa 
  • Parantaa keskittymiskykyä
  • ​Vähentää käyttäytymisen haasteita
  • Kehittää työmuistia ja parantaa toiminnanohjausta
  • ​Vahvistaa itsesäätelykykyä
  • ​Lisää tarkkaavaisuutta
  • ​Parantaa kykyä huolehtia paremmin itsestä ja toisista 
  • ​Edistää toisten kunnioittamista
  • ​Vähentää masennusta, ahdistusta ja negatiivisia tunteita
Kuuden viikon ajan ohjaan sinulle monipuolisia tietoisuustaitoharjoituksia, joita voit tehdä yhdessä lapsesi tai vaikka koko perheen kanssa. 

Sinun täytyy varata päivässä harjoituksiin vain 5 minuuttia, joten ne on helppo nivoa päivän muihin rutiineihin.

Harjoitellessasi säännöllisesti yhdessä lapsesi kanssa, hyödyt vähintäänkin tuplaantuvat, elleivät jopa moninkertaistu. 
 
Vuorovaikutustaitonne parantuvat, mikä vaikuttaa positiivisesti myös kaikkiin muihinkin ympärillänne oleviin ihmisiin.
 
Tai mitä jos tekisitte harjoituksia yhdessä koko perheen kanssa? Jäisikö tietoisuustaitojen harjoittelusta koko perheen yhteinen, mukava ja rentouttava harrastus, joka samalla tuo mukanaan suunnattoman määrän hyvinvointia?
 
Olen pilkkonut kurssin sinulle helppoihin palasiin: Tehtävät avautuvat sinulle viikottain, jotta pystyt keskittymään täysillä yhden viikon harjoituksiin. Kurssin jälkeen sinulla on käytössäsi 38 erilaista ja innostavaa mindfulness-harjoitusta, joita voit soveltaa arkeesi milloin ja missä vain haluat. Harjoitukset jäävät käyttöösi kokonaisen vuoden ajaksi. 

Pääset aloittamaan kurssin heti ilmoittauduttuasi. 
Kurssi kestää 6 viikkoa ja sen aikana käymme yhdessä läpi seuraavia teemoja:

Viikko 1 - Tietoisuus aisteista

Ensimmäisellä viikolla opitaan, mitä tietoisuustaidot ovat ja harjoitellaan niitä eri aistien kautta.

Viikko 2 - Tietoisuus hengityksestä

Toisella viikolla keskitytään hengitykseen ja sen rauhoittavaan vaikutukseen.

Viikko 3 - Tietoisuus kehosta

Kolmannella viikolla saat tietää, kuinka tietoisuus omasta kehosta voi auttaa sinua rentoutumaan ja pysymään terveenä.

Viikko 4 - Tietoisuus ajatuksista

Viikolla neljä viikolla opitaan huomioimaan ja ymmärtämään paremmin omia ajatuksia.

Viikko 5 - Tietoisuus tunteista

Viikolla viisi saat työkaluja tunnistaa omia tunteita ja tehdä tilaa tunteen ja siitä aiheutuvan reaktion väliin.

Viikko 6 - "Sydäntietoisuus"

Viimeisellä kerralla opit tekemään hyvää itsellesi ja muille "sydänajatusten" avulla.
Saat kaiken kurssimateriaalin käyttöösi heti ilmoittautumisesi jälkeen, mutta suosittelen, että käyt harjoitukset läpi kiirehtimättä viikko kerrallaan. Voit myös tehdä harjoituksia omaan tahtiisi ja käyttää vaikkapa yhden viikon materiaaleihin aikaa 2 viikkoa. Materiaalit jäävät käyttöösi kokonaisen vuoden ajaksi. 

Mietitkö, onko tämä sinun juttusi? Ei hätää, sillä valmennuksella on 100 % rahat takaisin -tyytyväisyystakuu. 
 

Ja se hinta... ei päätä huimaa. Katso, mitä kaikkea saat! 

Lapsen ja aikuisen yhteinen mindfulness-kurssi (arvo 59 €)

Lisäksi saat kaupan päälle:

BONUS 1: Aikuisen tehtäväkirja, jonka avulla voit syventää oppimaasi (arvo 7,90 €)
BONUS 2: Lapsen tehtäväkirja, jonka avulla lapsi voi syventää oppimaansa (arvo 7,90 €)
BONUS 3: 2 mielikuvaharjoitusta äänitteenä (arvo 5,90 €)

Arvo yhteensä: 80,70 €

Hinta sinulle Puutalobabyn lukija, 
vain 39,00 €

 
Säästät siis hinnassa yli 50 % , kun tulet mukaan nyt! 
 
Tarjous on voimassa vain vuoden loppuun asti, joten toimithan nopeasti! Voit myös ostaa kurssin nyt ja aloittaa vasta vähän myöhemmin, sillä materiaalit ovat käytössäsi kokonaisen vuoden ajan!

Voisiko kurssi olla myös ihana, aineeton joululahja?

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT!

countdown
00Years00Months00Weeks00Days00Hours00Minutes00Seconds
countdown
00Years00Months00Weeks00Days00Hours00Minutes00Seconds


 Saat alennuksen koodilla MINIKURSSI.
Voit maksaa kätevästi joko verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla. 

Tiedän, sinä varmasti pohdit, olisiko tietoisuustaitojen harjoittelusta OIKEASTI hyötyä sinulle ja lapsellesi.

Siksi olen kerännyt alle muutamia usein kysyttyjä kysymyksiä


Lapseni ei jaksa istua paikoillaan sekuntiakaan, enkä todellakaan saa häntä tekemään tietoisuustaitoharjoituksia.
Olen suunnitellut harjoitukset niin, että ne ovat lyhyitä ja mahdollisimman monipuolisia. Monet harjoituksista voi tehdä istuen, maaten tai vaikka päällään seisten, jos siltä tuntuu. Alkuun harjoitukset saattavat tuntua lapsista vaikeilta tai jopa epämukavilta, he kuitenkin yleensä tottuvat nopeasti.

En pysty rentoutumaan itse, kun lapsi touhuaa vieressä.
Mindfulness-harjoitusten päätehtävä on tuoda huomio tähän hetkeen. Jos lapsi touhuaa vieressä, voit hyvin huomioida sen ja jatkaa muiden tässä hetkessä olevien asioiden, ajatusten, tunteiden ja kehontuntemusten huomioimista. Voit myös huomioida, minkälaisia tunteita lapsen touhuilu sinussa herättää. Tietoisuustaitoharjoitukset eivät siis varsinaisesti ole rentoutusharjoituksia, vaikka ne usein ovatkin rentouttavia. 

Olen joskus yrittänyt tehdä tietoisuustaitoharjoituksia, mutta en löydä aikaa niille ja ne unohtuvat.
Kurssin harjoitukset ovat lyhyitä, minuutista muutamaan minuuttiin. Niitä voi helposti ottaa mukaan arjen muihin puuhiin. Voitte esimerkiksi tehdä kuunteluharjoituksia matkalla harrastuksiin, hengitysharjoituksia ennen nukkumaanmenoa tai tärinäharjoituksia leikkipuistossa.

Kuusi viikkoa on liian pitkä aika sitoutua tekemään mindfulness-harjoituksia
Kurssi on tarkoituksella pitkä, jotta harjoittelusta olisi mahdollista saada rutiinia. Kurssin harjoitukset ovat pääsääntöisesti hyvin lyhyitä ja kun ne sitoo yhteen muiden arkirutiinien kanssa, ne tulee tehtyä kuin itsestään. Kurssin tarkoitus on nimenomaan olla tukemassa arjen tilanteita. Tärkeämpää on tehdä yksi lyhyt harjoitus joka päivä tai joka toinen päivä kuin ottaa esim. yksi tunti joka viikko harjoitusten tekoon. Pienet hetket on helpompi mahduttaa arkeen. 
Jos sinulle herää lisäkysymyksiä, voit aina olla minuun yhteydessä sannis@sannisshining.fi

Jos en pysty vakuuttamaan sinua 14 päivän kuluessa tietoisuustaitojen toimivuudesta, lähetä minulle sähköpostia ja saat rahasi takaisin 100 % ilman lisäkysymyksiä. Tavoitteenani on aina tyytyväinen asiakas.

Tule siis mukaan nyt ilman riskiä.

Aikuisen ja lapsen mindfulness-kurssin ohjaajana toimin minä, Sanna-Maija “Sannis” Nybergh. Olen koulutukseltani erityisluokanopettaja, neuropsykiatrinen valmentaja sekä lasten ja nuorten tunne- ja tietoisuustaito-ohjaaja. 
 
Kehitän tällä hetkellä erilaisia menetelmiä, kursseja ja valmennuksia perheiden hyvinvoinnin ja vuorovaikutuksen tueksi.
 
Kaikki valmennuksissani ja kursseillani käsiteltävät aihepiirit ja työkalut perustuvat tutkittuun tietoon positiivisesta pedagogiikasta sekä tunne- ja tietoisuustaitojen hyödyntämisestä, joista minulla on laaja kokemus niin luokkahuoneen puolelta kuin valmennustyöni kautta. 
 
Työskentelyni keskipisteessä on aina lapsen sekä koko perheen vahvuuksien tunnistaminen ja niiden hyödyntäminen toimivamman perhearjen rakentamisessa. Vahvuuksien avulla on mahdollista selvitä vaikeiltakin tuntuvista tilanteista ja saada pysyvä tunne siitä, että ratkaisun avaimet ovat omissa käsissä.

Kyllä, haluan saada hyvinvoivan perheen, heittää hyvästit stressille ja aloittaa muutoksen jo tänään! 

 
Ilmoittaudu mukaan 6 viikon lapsen ja aikuisen mindfulness-kurssille (kurssi alkaa 26.10.) alla olevasta painikkeesta ja saat sähköpostitse ohjeet osallistumiseen.

 Saat alennuksen koodilla MINIKURSSI.

Liittymällä kurssille nyt hintaan 39 € saat 3 BONUSTA:

BONUS 1: Aikuisen tehtäväkirjan, jonka avulla voit syventää oppimaasi
BONUS 2: Lapsen tehtäväkirjan, jonka avulla lapsi voi syventää oppimaansa
BONUS 3: 2 mielikuvaharjoitusta äänitteenä

 Tämä tarjous on voimassa vain vuoden loppuun saakka, joten toimithan nopeasti!
 
Voit maksaa kätevästi joko verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla. 

Miten tästä eteenpäin?

  • Heti maksettuasi ohjaudut maksun vahvistus -sivulle, josta pystyt lataamaan Tervetuloa-kirjeen. Saat myös sähköpostiisi kuitin, jonka liitteestä löydät myös saman Tervetuloa-kirjeen, jossa on ohjeet kurssialustalle kirjautumiseen. TARKISTA, että olet kirjoittanut sähköpostisi oikein ennen maksun suorittamista.
  • ​Tarvitset älypuhelimen, tabletin tai tietokoneen, jotta voit katsella valmennusvideoita sekä kuunnella valmennusäänitteitä.
  • ​Valmennuksella on 14 päivän rahat takaisin -takuu kurssin alkamisesta lähtien. 

Nähdään kurssilla, 

Sannis





P.S. Jos sinulla herää mitä tahansa kysyttävää tästä valmennuksesta voit rohkeasti laittaa minulle sähköpostia sannis@sannisshining.fi

 © Sannis Nybergh | Kaikki oikeudet pidätetään | Tätä sisältöä ei saa julkaista, jakaa, myydä tai antaa eteenpäin ilman tekijän lupaa.